duminică, 24 august 2008

undeva prin romania


















8 comentarii:

joshua spunea...

Loved it and loved you too.

PALAVROSSAVRVS REX

GreenEye spunea...

pare la sf. gheorghe, nu chiar "undeva"...:-) gresesc?

adriantanasescu spunea...

pai sfantul gheorghe , dar multi nu stiu locul asa ca nu conteaza , adica conteaza, dar na .

adriantanasescu spunea...

well , ma plimbamcu masinaspre giurgiu si treceam peste neajlov la calugareni . plusca mai fusesem de cateva ori la Comana (e o mlastina acolo ) .... locatiile astea semanau la scala redusa f tare cuce se intampla in delta , asa ca am zis ca foto de acolo pot fi practic facute "oriunde" ... anyway , titlurile din foto facute de mine nu sunt niciaieri f obiective ...

GreenEye spunea...

n-am fost niciodata in zona calugareni; acum, ca mi-ai zis de comana, trebuie sa ajung neaparat, mai ales ca e la doi pasi...hmmmm cum de n-am stiut de locul asta?...multumesc mult!
[eu stiu de comana lui gellu naum- doar ca a locuit o vreme pe-acolo; sa fie aceeasi comana?...ca mai sunt citeva prin romania. ai idee?]

adriantanasescu spunea...

nu l-am citit pe tip .. e un festival al bujorilor vara intr-un alt sat foarte apropiat acolo , cu jocuri si mujzici populoare ,, costume tratidionale etc.
eu am fost si cu masina si cu bicicleta acolo . atentie la cocalarii din regiune , ca obisnuiesc sa vina pe acolo, pot fi mai rai decat cocalarii de oras . comana - dintre bucuresti si giurgiu
cam la 30 de km de bucuresti . Soseaua nationala spre Giurgiu , la adunatii copaceni se face stanga si se mai merg poate 10 km pana acolo. Acum soseaua e refacuta si se ajunge lejer fara peripetii

adriantanasescu spunea...

http://tanasescuadrian.blogspot.com/2008/06/comana-land.html

GreenEye spunea...

multumesc mult pentru avertizari! :-)