miercuri, 19 noiembrie 2008

forbidden paradise - forbidden dreams

4 comentarii:

Alina spunea...

in dreapta jos se vede o bucatica din stalp...merge mai bine fara...si era mai misto sa fie sarma in prim plan, de aproape si sa se vada in spate peisajul :P

oricum e misto poza

adriantanasescu spunea...

mda . no way , bine inteles ca se vede , am mizat pe bucatia accea cat si faptul ca in coltul opus se vede o bucatica mica de cer care contrabalanseaza . cat despre prim plan nu stiu , asta e cadrul ...pe care l-am vrut. it's my vision .
merci de comentariu .

Alina spunea...

da ai dreptate...eu ma gandeam cum as fi facut eu...nu prea sunt eu in masura sa comentez :D...dar de cele mai multe ori comentezi la ceva ce'ti place...

adriantanasescu spunea...

bucatica aia de cer iti sugereaza putina visare libertate , insa doar asa la modul subtil (cel putin asa o vad eu, asa am facut-o) apoi, daca puneam prea central sarma aceea devenea prea brutal , totul . Asa , cum vad eu cadrul , te lasa sa visezi putin , si totusi , te pune pe ganduri sarma aceea . am vrut un balans intre ideile astea, care cred ca a fost mai bine sugerat asa .